Laitilan Puhelin Osk ja Telia Finland Oyj ovat sopineet laajasta yhteistyöstä Vakka-Suomen alueella.

 

Puhelinosuuskunta alkaa myydä Telian kuluttaja- ja yritysasiakastuotteita Turun ja Porin väliin jäävällä alueella. Puhelinosuuskunta saa hoidettavakseen markkina-alueen, jolla ei ole ollut Telian tuotteiden ja palveluiden edustajaa

Puhelinosuuskunta edustaa jatkossa Vakka-Suomen alueella Telian tuotteita ensisijaisesti matkapuhelinpalveluissa. Edustuksen myötä osuuskunnan LPO Mobiili -palvelu muuttuu Telian palveluksi. ”Lähestymme Puhelinosuuskunnan oman matkapuhelinpalvelun asiakkaita ja haemme yhdessä heidän kanssaan sopivan Telian matkapuhelinpalvelun, jolla asiakas voi jatkaa matkapuhelimensa käyttöä muutoksen jälkeen”, toteaa toimitusjohtaja Jouni Parkkonen, ja jatkaa: ”Toki asiakas voi myös tulla myymäläämme käymään, jossa etsimme yhdessä hänelle sopivimman Telian matkapuhelinpalvelun.”

Puhelinosuuskunnan yhteistyö Telian kanssa laajenee nykyisestä LPO Mobiili -tuoteyhteistyöstä Telian palveluiden Premium -tasoiseksi edustajaksi. ”LPO Mobiili -asiakkaammehan ovat jo muutaman vuoden ajan käyttäneet palvelussaan yksinomaan Telian matkapuhelinverkkoa, joten siirtymä kumppanin kanssa eteenpäin sujuu saumattomasti”, toteaa Parkkonen.

Myös Puhelinosuuskunnan palveluvalikoima laajenee. Laitilan Puhelin saa edustukseensa Telian laajat ja ajantasaiset yrityksille suunnatut tuotteet ja palvelut.  ”Pystymme toimittamaan niitä yritysasiakkaille sekä oman Laitilan Metro -palvelumme lisäpalveluina, että myös erikoispalveluina vuokraamalla niitä varten valokuituyhteyksiä tukkupalveluna Telialle”, Parkkonen kertoo.

Puhelinosuuskunta saa palveluvalikoimaansa myös Telia TV:n. Telia TV:n myötä asiakkaat saavat käyttöönsä Telian suosittuja ohjelmasisältöjä, kuten esim. jääkiekon SM-liigan.

”Tarjoamme lisäksi Puhelinosuuskunnan rakentamaa kattavaa valokuituverkkoa Laitilassa tulevaisuudessa Telian verkonrakennuksen tarpeisiin”, kertoo Parkkonen

Nyt käynnistetty yhteistyö kytkee Puhelinosuuskunnan jatkossa tiiviisti Telia -tuotteiden alle. Teletoimialan kehitysvauhti on kova. Uusien tuotteiden kehittelyssä ja ylläpidossa tarvitaan laajoja resursseja, että ne säilyvät kilpailukykyisinä. Telepalvelut muuttuvat entistä enemmän pois tekniikasta kohti palveluita ja sisältöjä. ”Ison toimijan kumppanuus on meille paikallisena palveluiden toimittajana apu tulevaisuuden haasteissa.”, Parkkonen perustelee.

 

Lisätietoja:                           toimitusjohtaja Jouni Parkkonen, puh. 0440 123 200

Asiakaspalvelu

Kysy tuotteista ja palveluista. Asiakaspalvelumme vastaa numerossa (02) 858 01 arkisin klo 8.00-16.00.

LPO MOBIIILI -asiakkaana voit myös soittaa erilliseen puhelinasiakaspalveluun (02) 858 0500. Puhelinasiakaspalvelu palvelee ma-pe klo 8-20 ja la 9-16.  Myös katoamis- ja varkausilmoitukset, sekä PUK-koodin kyselyt  kellon ympäri (24h) voit tehdä tähän numeroon.

Error message